Kan ik na mijn wachtwoord reset direct weer verder werken?

Ja, dat kan. Na de wachtwoord reset, kun je met het nieuw ingestelde wachtwoord gelijk inloggen en aan het werk.

Kan ik alleen mijn wachtwoord resetten als ik aangemeld ben bij dit programma?

Ja, je moet je altijd een eerste keer registeren voor het gebruik van de software. Pas na registratie kun je met deze software zelf jouw wachtwoord resetten.

Werkt het wachtwoord reset programma ook als ik bijvoorbeeld met mijn laptop offline ben?

Ja, dat kan mits jouw organisatie dit heeft ingesteld. Je kunt dan niet jouw wachtwoord resetten, maar je kan de applicatie gebruiken om in te loggen op basis van de inloggegevens die door Windows worden bewaard.

Slaat de software mijn antwoorden op?

Ja, maar alleen tijdens de registratie en daabrij worden de antwoorden alleen versleuteld opgeslagen. Het is daardoor niet mogelijk om jouw oorspronkelijke antwoorden terug te vinden.

Worden mijn wachtwoorden ergens opgeslagen in de software?

Nee, de software slaat enkel de vragen en antwoorden op.

Heeft de helpdesk toegang tot mijn vragen en antwoorden?

Nee, dat hebben zij niet standaard. Maar optioneel is reversible encryption beschikbaar. Dit kan vervolgens worden gebruikt door de helpdesk om een gebruiker tijdens een helpdesk call te kunnen identificeren.

Kan ik de software ook gebruiken als mijn wachtwoord al is verlopen?

Ja, het is mogelijk om met de software een wachtwoord dat is verlopen te resetten.

Kan ik SSRPM gebruiken als mijn account gedisabled of geblokkeerd is?

Het is mogelijk om uw account in te schakelen en te unlocken met deze software. Je kiest daarvoor de optie "Deblokkeer mijn account". Het is niet mogelijk om deze functionaliteit te gebruiken als de account specifiek door de beheerder uitgeschakeld is.