Helppagina Zorgbalans Smartphone

 

Snelstartgids en instructiefilmpjes

Hier vind je de snelstartgids en instructiefilmpjes over de installatie en gebruik van je smartphone.

n  Waarom krijg ik een Smartphone van Zorgbalans? Klik hier dan leggen we dat uit in een animatiefilmpje.

n  Snelstartgids Stap-voor-stap handleiding over de installatie van je smartphone

Snelstartgids Samsung xCover 4S

Snelstartgids Samsung xCover 5S

 

 

Veel gestelde vragen

  

n  Wat kan ik nu al met deze smartphone doen?

Naast bellen en gebeld worden kun je alle standaard apps gebruiken die we nu ook al binnen Zorgbalans hebben. Zoals je Zorgbalans email, ONS app, Zoom video bellen of digitaal je loonstrookje bekijken via de Afas Pocket app.

 

n  Mag ik deze smartphone ook privé gebruiken?

Ja, je kunt de smartphone ook privé gebruiken. Zo kun je er mee bellen en gebeld worden in Nederland, je eigen apps installeren en bijvoorbeeld whatsappen. Houd er wel rekening mee dat hij primair bedoeld is voor je werk en je de smartphone in bruikleen krijgt. Zodra je uitdienst gaat moet je deze weer inleveren. Bewaar het doosje en de accessoires daarom goed. Natuurlijk ben je niet verplicht om je smartphone te gebruiken buiten je werk om. Alle regels m.b.t. het gebruik zijn opgenomen in het “Algemeen Bruikleenreglement Zorgbalans” (klik om te zien).

 

n  Kan ik de telefoon direct in gebruik nemen als ik hem heb ontvangen?

Bij de telefoon krijg je een snelstartgids waarin je stap-voor-stap door de installatie wordt geleid. De installatie duurt minder dan 20 minuten. Kom je er niet direct uit, vraag dan een collega om je te helpen, vaak lukt het dan wel. Kom je er dan nog niet uit, dan kan je ons natuurlijk bereiken voor ondersteuning.

 

n  Zit er ook een hoesje om de telefoon?

We hebben gekozen voor een extra stevige smartphone (Samsung XCover 4s). Deze is stootvast en waterdicht. Een hoesje is daarom niet nodig. Zorg er wel voor dat je je smartphone niet in je zak met sleutels bewaard, die kunnen vervelende krassen in je scherm maken.

  

n  Ik heb al een smartphone van Zorgbalans.

Oeps, dan hebben we een foutje gemaakt. Laat het ons even weten door contact op te nemen met de Servicedesk.

 

n  Ik heb nog een andere vraag.

Kan je het antwoord niet vinden, stel dan je vraag dan via MijnServicedesk. We zijn ook bereikbaar via e-mail op servicedesk@zorgbalans.nl of voor dringende zaken telefonisch op 023 – 89 13666 van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur.